Pages

Thursday 12 March 2015

Star Wars: The Old Republik Cheats

 Star Wars: The Old Republik

 
Star Wars: The Old Republik

R2 Thing Sound

The R-2 D-2 thing sings the power rangers them song.

Easy Credits

To get infinite credits you must first have at least 1 or 2 companions with you. Fight a lot of Seperatists, gangsters and other baddies and take the amount of credits, weapons, weak armours and items you can find.
If you do not have any medical supplies, go to your Crew Skill list and if you look at the skill you're gonna choose and if it says 1 or 2 medical supplies; select that and then sell them and some other stuff that you don't need to get more credits even if you're on Ord Mantell or Coruscant.
Choose the items in one of the 2 options in the Reward after you complete each mission (some you can do again once every 24 hours) and sell them as well.

Keep doing this in the same areas all over again and you will have enough credits to spend such as buying armours over 165 points and training your normal class skills and advance class skills.
This should help those who want millions of credits and if you have any questions just ask.
 
R2 Hal suara
R-2 D-2 hal bernyanyi power rangers mereka lagu.
Kredit Tak Terbatas
 Untuk mendapatkan kredit tak terbatas pertama Anda harus memiliki setidaknya 1 atau 2 sahabat dengan Anda. Melawan banyak Seperatists, gangster, dan penjahat lainnya dan mengambil jumlah kredit, senjata, arti lemah dan barang-barang yang dapat Anda temukan. Jika Anda tidak memiliki persediaan medis apapun, pergi ke daftar kru keterampilan Anda dan jika Anda melihat keterampilan Anda akan memilih dan jika ia mengatakan 1 atau 2 pasokan medis; Pilih yang dan kemudian menjual mereka dan beberapa hal lain yang Anda tidak perlu untuk mendapatkan lebih banyak kredit bahkan jika Anda Ord Mantell atau Coruscant. Memilih item di salah satu 2 pilihan dalam pahala setelah Anda menyelesaikan setiap misi (beberapa yang dapat Anda lakukan lagi sekali setiap 24 jam) dan menjual mereka juga. Terus melakukan hal ini di wilayah yang sama seluruh lagi dan Anda akan memiliki kredit yang cukup untuk menghabiskan seperti membeli arti lebih dari 165 poin dan pelatihan keterampilan kelas normal dan muka kelas keahlian Anda.Ini akan membantu orang-orang yang menginginkan jutaan kredit dan jika Anda memiliki pertanyaan hanya meminta.


Source By Google

No comments:

Post a Comment